در 4 مرحله زیبا شوید! ( + عکس)

تنها با چند قلم لوازم آرایش به راحتی به یک میکاپ ساده و دلخواه می رسید، این آرایش چشم برای انواع چشمها مناسب است به شرطی که درست و به اندازه انجام شود .
مرحله ی اول:
با استفاده از یک مداد نرم سیاه و نوک باریک خطی زیر چشمها لابه لای مژه ها بکشید.
 
در 4 مرحله زیبا شوید! ( + عکس)

ریمل چرخشی و حجم دهنده مژه

ریمل چرخشی و حجم دهنده مژه


SPINLASH
ریمل چرخشی و حجم دهنده مژه
این ریمل برقی بسیار با کیفیت دارای چهار خاصیت بلند کنندگی،سیاه کنندگی،حجیم کنندگی و پرنمودن مژه ها را داراست.با استفاده از یک باطری نیم قلمی و با استفاده از حالت چرخش 360 درجه این محصول مژه های شما پرپشت تر و تیره تر از همیشه خواهد شد.این خاصیت به ندرت در ریمل ها وجود دارد و سایر ریمل ها اغلب رنگ مژه را کمی خاکستری می کنند


این ریمل دارای فیبر برای تقویت مژه ها بوده و همچنین خاصیت ضد آب بودن آن و توانایی چرخش ۲ جهته بر قابلیت های آن افزوده است.با تمام شدن مواد این ریمل شما می توانید از انواع مواد ریمل موحود در بازار به همراه این دستگاه استفاده کنید.
با فشار دادن کلید روی ریمل برس ریمل شما به چرخش در می آید و بدون آسیب رساندن به پلک ها مژه های شما را حجیم می نماید.



قدرت حجم دهندگی این محصول بسیار بالا بوده و کافیست این محصول را روی مژه های خود قرار داده و پس از چند ثانیه مژه های پر و حجیم داشته باشید



قیمت: 28,000 تومان

درصد :40

روش خرید: برای خرید ریمل چرخشی و حجم دهنده مژه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ریمل چرخشی و حجم دهنده مژه

 مرحله ی دوم :
با نوک انگشت خط کشیده شده را کمی پخش کنید تا طبیعی تر به نظر برسد و هاله ای زیر چشمها بیندازد.اگر کمی نامنظم بود و باعث کبوددیده شدن زیر چشم شد با استفاده از کمی کرم یا شیر پاک کن اطراف آنرا تمیز کنید.
 
 
در 4 مرحله زیبا شوید! ( + عکس)
 
 مرحله ی سوم:
از یک سایه ی لاجوردی یا دودی و یا سرمه ای مات و سیر استفاده کرده( هر کدام از این رنگ سایه ها به تنهایی زیبایی خاصی به چشم شما خواهد داد ) و زیر چشم روی خط کشیده شده و پشت چشمها را به اندازه ی فرم چشمها سایه بزنید.
 
 
در 4 مرحله زیبا شوید! ( + عکس)
 
 مرحله ی چهارم:
از یک ریمل بدون خورده مژه استفاده کرده و خوب بین مژه های بالا فاصله بیندازید و کمی هم به مژه های پایین بزنید.
 
 
در 4 مرحله زیبا شوید! ( + عکس)
 
 
این میکاپ چشم زیبا با هر رنگ رژ لب ملایمی زیباتر خواهد شد و به چهره ی شما جذابیت خاصی خواهد  بخشید.
 
 
در 4 مرحله زیبا شوید! ( + عکس)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد