برگ این درخت را دم کنید،بخورید و لاغر شوید

برگ این درخت را دم کنید،بخورید و لاغر شوید

محققان به این نتیجه رسیده اند که دم کرده ی این گیاه باعث لاغری و کم شدن حجم چربی های میشود .

محققان در این بررسی به مدت هشت هفته به موشها رژیم غذایی با کربوهیدرات و چربی بالا دادند تا نشانه هایی از سندرم متابولیک در آنها پدیدار شود.

پژوهشگران می گویند نوشیدن یک فنجای قهوه تهیه شده با عصاره برگ درخت زیتون می تواند به مبارزه با چاقی کمک کند.
سپس به مدت هشت هفته به این موش ها قهوه غنی شده با عصاره برگ زیتون دادند. آنها بهبود عملکرد قلبی عروقی، کبدی و متابولیکی را در این موش ها نسبت به موش هایی که فقط قهوه معمولی می خوردند مشاهده کردند.
لیندسی براون از دانشگاه کوئینزلند جنوبی گفت: عصاره برگ زیتون به دلیل داشتن خواص ضد التهابی موجب کاهش وزن می شود.
محققان در سراسر جهان در حال مطالعه نقش التهاب در ذخیره شدن چربی هستند. چای سبز و زرد چوبه نیز اثرات مشابهی در کاهش وزن دارند.
نتایج این تحقیقات در نشریه تغذیه منتشر شده است.


ویبره شیپ جدید قدرتمند2موتوره ویبره

ویبره شیپ جدید قدرتمند2موتوره ویبره


با استفاده حداقل روزی 10 دقیقه از دستگاه بسیار قوی Vibro Shape در مدت یکماه ، حداقل 2 الی 3 سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده خواهید کرد.


با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحتر موضع مورد نظر براحتی میتوان بافتهای ایجاد شده چربیها را نیز سوزاند و موضع را بحالت طبیعی خود برگرداند، لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد می گردد

قیمت: 50,000 تومان


روش خرید: برای خرید ویبره شیپ جدید قدرتمند2موتوره ویبره، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ویبره شیپ جدید قدرتمند2موتوره ویبره


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد