روبوسی کردن ممنوع!!

www.taknaz.ir

فرماندار برازجان طرح ممنوعیت روبوسی را به شورای فرهنگ عمومی این شهرستان می برد.
به گزارش کیهان غلامحسین خسروی در نشست شورای اداری برازجان با بیان اینکه روبوسی موجب گسترش بیماری میان مردم می شود اظهار داشت: هنگامی که مردم یا مسئولان به یکدیگر می رسند باید از روبوسی کردن خودداری و تنها به دست دادن اکتفا کنند.
وی افزود: اکنون رسم شده که افرادی برای دریافت هدیه یا لوح تقدیر در مقابل مسئولان یا اشخاص دیگر قرار می گیرند اقدام به روبوسی می کنند این در حالی است که بدن برخی از آنان آلوده به عرق است و همین مسئله ممکن است به بروز بیماری بویژه در استان های گرمسیر منجر شود یا فردی دچار سرماخوردگی باشد و این روبوسی موجب انتقال بیماری می شود.
خسروی تاکید کرد: طرح ممنوعیت روبوسی را به شورای فرهنگ عمومی برازجان خواهم برد و برای تصویب آن موضوع را مورد پیگیری قرار خواهم داد


تلفن فانتزی به شکل قوطی نوشابه

تلفن فانتزی به شکل قوطی نوشابه


این گوشی تلفن همراه که به شکل یک قوطی نوشابه اسپریت طراحی شده خود بنده در وهله اول که این کالا را دیدم آنرا با قوطی نوشابه اشتباه گرفتم . سیستم داخل این گوشی که بصورت پلمپ قرار گرفته به راحتی صدا را پخش می کند و از طرفی صدای شما را بطور کامل گرفته و انتقال می دهد . یک دگمه قطع و وصل در زیر قوطی قرار دارد وقتی آن را روی میز یا جای دیگر قرار می دهید دگمه تلفن را قطع کرده و وقتی برمیدارید وصل می شود .


قیمت: 17,500 تومان

درصد :15

روش خرید: برای خرید تلفن فانتزی به شکل قوطی نوشابه، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید تلفن فانتزی به شکل قوطی نوشابه


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد